Jump to content


Photo

i think our beats are nice :) i hope you do too


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 the think dank

the think dank

    Rookie

  • Members
  • 2 posts
  • Location:austin, tx

Posted 08 August 2007 - 11:43 PM

see, sometimes...
you gotta flash em back
see niggaz don't know where this shit started
yall know where it came from
im sayin we gonna take yall back to the source

http://www.myspace.com/thethinkdank

real music for an era where reality is disappearing by the second

dirty south atx holla

ps anybody who has skills is free to build with us cause someday were gonna be huge (i hope haha)

pps figured id upload a rap track we did too... glorp on da mic and mummy on da boards... its obvious were poor kids but i think we did pretty well with what we got
http://www.box.net/shared/vlxrce97tv

peace

#2 asterikss

asterikss

    Advanced Member

  • Members
  • PipPip
  • 385 posts

Posted 09 August 2007 - 12:22 AM

..yeah, your beats are nice, i like.. ;)


Peace!

#3 the think dank

the think dank

    Rookie

  • Members
  • 2 posts
  • Location:austin, tx

Posted 09 August 2007 - 12:23 AM

..yeah, your beats are nice, i like.. ;)
Peace!


thanks a lot the praise i get means a lot to me




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users