Jump to content


Photo

Im not gonna lie.....


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 soulstice

soulstice

    Member

  • Members
  • Pip
  • 44 posts

Posted 07 March 2007 - 12:16 PM

I started this thread just to hype up my production.

Soulstice

Don't be a stranger, I will add you back.

#2 Klay Doe

Klay Doe

    STMB's Special Dead

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 1,803 posts
  • Gender:Male

Posted 07 March 2007 - 12:48 PM

I started this thread just to hype up my production.

Soulstice

Don't be a stranger, I will add you back.


Thats what the Hype section is for... I'll check you out.

#3 godzilla

godzilla

    STMB's number one superhero

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 2,755 posts
  • Gender:Male
  • Location:Okinawa Japan
  • Soundcloud:https://soundcloud.com/djgodzilla-2

Posted 07 March 2007 - 01:01 PM

I liked the sounds, added you as a friend.

#4 H.J.Kitten

H.J.Kitten

    Member

  • Members
  • Pip
  • 79 posts

Posted 07 March 2007 - 01:27 PM

these are pretty nice. 'off' has got a nice fun vibe to it.

www.myspace.com/velvetkittenswithrabies

oh shit i just accidentally posted my myspace as well.
well you guys probably best check it out anyway. (shameless plug)

#5 scabs

scabs

    Facebook.com/scabsallover Scabsallover.bandcamp.com

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 2,041 posts
  • Gender:Male
  • Location:Orange County
  • Interests:Ableton9, APC40, & Monome 40h

    Superlative Records
    Zypher Un Label
    Keep Records
  • Soundcloud:www.soundcloud.com/scabsallover

Posted 07 March 2007 - 10:47 PM

Thats what the Hype section is for... I'll check you out.

aaaaaaaaaaaaaaaaah, so thats what this section is for? hmmmmmmm, people get mad, but I got over 500 views alone from just posting in the crates section, so people can't get too made at me. I'll check the shit out too, as well as Mr. bronson's page here.... awww damn, mr. bronson doesn't have an address posted :-(

#6 shakey finch

shakey finch

    Moderator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5,487 posts
  • Gender:Male
  • Location:southport northwest uk
  • Interests:nothing

Posted 08 March 2007 - 04:54 PM

but I got over 500 views alone from just posting in the crates section


yay! promo result

bad news i think it was just people viewing that has clowned you in that thread

next time though <_<

#7 godzilla

godzilla

    STMB's number one superhero

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 2,755 posts
  • Gender:Male
  • Location:Okinawa Japan
  • Soundcloud:https://soundcloud.com/djgodzilla-2

Posted 08 March 2007 - 09:18 PM

aaaaaaaaaaaaaaaaah, so thats what this section is for? hmmmmmmm, people get mad, but I got over 500 views alone from just posting in the crates section, so people can't get too made at me. I'll check the shit out too, as well as Mr. bronson's page here.... awww damn, mr. bronson doesn't have an address posted :-(

you've heard it. Sent me an e-mail. I got like 3 projects already though.

www.myspace.com/godzillasmuse

#8 scabs

scabs

    Facebook.com/scabsallover Scabsallover.bandcamp.com

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 2,041 posts
  • Gender:Male
  • Location:Orange County
  • Interests:Ableton9, APC40, & Monome 40h

    Superlative Records
    Zypher Un Label
    Keep Records
  • Soundcloud:www.soundcloud.com/scabsallover

Posted 08 March 2007 - 11:39 PM

you've heard it. Sent me an e-mail. I got like 3 projects already though.

www.myspace.com/godzillasmuse

oh yeah, any new tracks? though.... nm, i'll see for myself.


HAH, did you get my avatar picture? I'm just a dog who likes to fuck pussy.

#9 scabs

scabs

    Facebook.com/scabsallover Scabsallover.bandcamp.com

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 2,041 posts
  • Gender:Male
  • Location:Orange County
  • Interests:Ableton9, APC40, & Monome 40h

    Superlative Records
    Zypher Un Label
    Keep Records
  • Soundcloud:www.soundcloud.com/scabsallover

Posted 08 March 2007 - 11:44 PM

yay! promo result

bad news i think it was just people viewing that has clowned you in that thread

next time though <_<


Well, if it was then that means......... THEY'RE LIARS AND THEY SECRETLY LIKE TO CHECK OUT MY PAGE :P lol, but hate.

New tracks coming reeeeeeal soon from Dee Supreme, Asterikk, Stopover Bombay, Josh G and Ren... all from these Stonesthrow boards. STAY ON THE LOOK OUT YALL, probably on their respective myspace pages IN DUE TIME.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users